självförtroende

Man kanske inte tror att jag inte tycker om min kropp, men det gör jag inte. Det är inget jag är glad för. Det kan göra mig så deprimerad att jag kan vakna mitt i natten och börja gråta.
Som tur är så finns alltid Eric där så jag får gråta i hans armar.
Jag känner mig jätte dum och fånig över det här för jag vet att jag inte är fet eller på något sätt ful. Men jag mår helt enkelt inte bra över mig själv.

Jag tror Eric tycker det är ganska jobbigt och fånigt men han är iaf alltid där för mig och stöttar mig i allt jag gör. Det vill jag tacka dig för Eric. Du är min bästa vän och det kommer du alltid vara

MUN

Den är smal och ingen form alls. Jag vill ha fylliga fina läppar. Ett stor plus är alla helvetes jävla munsår jag får hela tiden. Jag har fått tre st nu under en vecka. Det syns på den högra sidan av min överläpp.

 

NÄSA

Jag vill ha en lite uppåt näsa. Jag vill också att den ska vara mindre och smalare. Det är mycket snyggare än den klumpen som sitter mitt i ansiktet på mig.


ÖGON

jag hatar mina feta små grisögon. Färgen är grå och tråkig. Mina ögonbryn hänger nästan över mina ögon så jag ser alltid arg ut.. Ne det är inget jag vill ha kvar.

 

Sen är det ju resten av kroppen. Det vill jag inte ens tala om.. LÅREN, rumpan och magen.
Skulle byta de direkt mot nån annan om jag hade chansen

Kommentarer
Postat av: fanny

agnes du är perfekt precis som du är! och de vill jag du ska inse, du är hur vacker som helst, och att du inte själv kan tycka de är helt sjuk :o du är perfekt precis som du är!

2010-04-27 @ 08:55:38
URL: http://fansy.devote.se
Postat av: Eric

just de. jag älskar dig och tycker du är jätte vecker älskling <3

2010-04-27 @ 20:12:34
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/
Postat av: tilda

Frågade vi? varför lägger du ut detta?

ingen bryr sig du vet. :)

2010-05-20 @ 08:47:26
Postat av: Sanna:)

vilka grymt fina ögon!;D

2010-05-20 @ 18:19:16
URL: http://kanskesanna.blogg.se/
Postat av: agnes

tilda: sluta läs om du stör dig på det(Y)

Sanna: Tack så hemskt mkt:D det värmde!

2010-05-20 @ 20:35:33
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0