Besluts ångest

Jag kan aldrig bestämma mig för hur jag ska ha min design. Jag ändrar den hela tiden men nu tror jag att jag är nöjd. Eller? Man vet aldrig jag kanske kommer på ytterligare en gång att jag inte är nöjd.
Men en sak har jag bestämt mig för.
Den ska inte vara i skarpa färger, för om jag skulle vilja lägga in en bild kommer all uppmärksamhet försvinna från bilden och fortsätta mot designen och det är något jag inte vill. Så något i den här stilen tror jag att jag vill ha.

Iaf så leker mitt liv nu! jag mår toppen och jag vill inte ändra på något! Allt känns bra och jag har fina vänner, familj och Eric♥ ÅHH vad lycklig jag är. Kan till och med bjuda på några bilder nu när jag äntligen har en designen som inte drar ifrån uppmärksamheten.

Jag har så många bilder men det här är mina 3 favoriter. Tror jag, jag byter hela tiden. Haha va virrig jag är


Uppgift: Skulle förmedla en känsla vi fick av en viss låt igenom ett bildspel.


Uppgift: Jag skulle fota ett barndoms minne (jag hatade Barbie dockor)

 

Uppgtift: Jag var med i en tävling och skulle fota vinterfesten i Kramfors. Jag vann faktiskt inträde på statsfesten

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad fint de blev :D

2010-12-10 @ 16:08:24
URL: http://MimmiElisabeth.bloggplatsen.se
Postat av: Friida

Det vart jätte fint :D

2011-01-21 @ 20:44:21
URL: http://friidanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0