<3


Jag saknar den tiden när man klev upp tidigt på morgonen för att kolla på serier man älskade.
Här är några av dom jag brukade kolla på.

Sailor moon

Vilka kollade inte på Sailor moon? Gick varje morgon kl kvart över 7 på femman! Det var så bra. Jag har kollat på serien om och om igen. Men inte förns nu har jag fattat att en i serien var en kille!? Jag har alltid trott det var en tjej. Och den killen hade en pojkvän så det vart tydligen ett gay par i serien

 

Thundercats

En serie som både jag och eric kollade på när vi var liten. Det gick tydligen på en kanal som man var tvungen att ha pirat kort för att kunna se på den kanalen. Det hade erics familj. Och jag såg det på videoband som min styv mamma hade. Det var hennes barn som såg på det när dom var liten och dom var ca 25 år när jag såg på det här. Så jag tycker det är lite kul att både eric och jag har sett det:3 Nästan ingen som kunde se på det ju!




Hamtaro

Små hamstar är så söta:3 Jag kollade nog mest på det för att jag älskade möss, marsvin, hamstar och en massa andra gnagare. Jag har en massa game boy spel och gosedjur med hamtaro! Så gulligt:3

Jag hittar ingen video med riktiga introt på serien:'c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0