Alla hjärtans dag

Helgen har vare så bra! På fredagen åkte jag till Eric och bara slappa:3 Jätte skönt! Sen lördag drog Eric och jag till backen och fick oss ett gott skratt när jag skulle försöka svänga med snowboarden! Men jag kom iallafall upp för liften på första försöket efter två år! Jag är lite stolt över det:D Efter det åkte vi hem och åt mat såg på tv och slappa! Och nu på alla hjärtans dag vaknade jag och älskling gick upp ur sängen och hämtade en choklad ask format som ett hjärta! Han är så söt:3 Men sen somna han om. Jag kollade på mobilen och jag hade fått en massa sms där det bla var ett från mamma. Hon skrev att Cico hade både äte hö sallad och frön! Jag blev så glad för senast hon åt var i tisadags:( Men hoppas hon blir bättre! Det känns som om det kommer gå bra. Y

Nu ligge älskling bakom mig och sover:3 Han vaknar nog snart och då ska vi äta frukost och se på tv:D Efter det ska vi nog dra ut på skotern. Och efter det ska det bli så mysigt att bubbla!:3 Sen vid 7 ikväll så ska vi gå och se på avatar:D Eric och jag har velat sett den jättelänge nu!:D

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Kommentarer
Postat av: Eric

Flåt för att ja somna :( trodde du gjorde det å :/ I love you <3<3<3<3

2010-02-15 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0