HISS & DISS


°Tv spel är det bästa jag vet! Jag kan sätta mig ner och nörda Guitar Hero, Need for speed eller kill zone när som helst och tiden bara flyger förbi. Det kan rädda min dag ibland. jag vet att jag är en nörd.

•nagellack är bra. Man kan måla dom i roliga färger och naglarna blir mycket hårdare och tål mer. Pluss att man sticker ut litegran:3 Jag känner ingen som målar naglarna i nån knallig färg. (förutom jag ibland) Föresten är det någon som vet vart man kan köpa ett gult nagellack? Jag hittar inget nån stans...:'c

°Skolan. Det kan inbland vara ett pain in the as men oftast så har jag ganksa kul. Bara för att jag har en så bra klass. Annars hade jag aldrig orkat gått till skolan... Så det är väll MP09 jag hissar<3

•GODIS! åå det är så gott men jag blir fet av det men det är det värt:3

•Fördommar är bland det västa jag vet. Alla har dom medvetet eller omedvetet. Det är klart att man dömmer någon efter utseende men det är så jävla fel.. Jag blir så less när nån random idiot ska gå och säga att nån är si och så.. Nee jag orkar helt enkelt inte med det.

°Pengar. Man hare aldrig tillräckligt utav det. Man vill köpa något men då kan man inte köpa något annat. Pengar räcker aldrig.

•De som blir sur för ingenting. Man ser på någon att den är sur också frågar man vad det är och den svarar "ingenting" men det är så jävla tydligt att den är piss förbannad på dig, och det värsta är att man vet vad den är sur för. Det är också oftast för en liten piss sak som ingen borde bry sig om. Det är blande det jobbigaste jag vet.

°Datorn. Jag sitter vid den heladagen, jag får ont i huvudet och ryggen för at jag har sutte vid den för länge. Det styr hela mitt liv. Facebook, bilddagboken och bloggen. Alla talar ut om allting på datorn istället för att prata ut om det irl.


Kommentarer
Postat av: Nonna

Du kan köpa gult nagellack på cubus, hm eller ålens :3 <3

2010-02-20 @ 18:21:35
URL: http://ronianordin.blogg.se/
Postat av: agnes

naw tack ska jag skaffa det då:'3 <3

2010-02-20 @ 21:18:29
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/
Postat av: fanny

håller med dej agnes!

2010-02-20 @ 21:18:31
URL: http://fansy.devote.se
Postat av: eric

Need 4 speeed :* hihi <3<3<3

2010-02-22 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0