måndag

Jag är så less på alla illaluktande människor på internet som ska kommentera allt och alla... Dom känner mig inte enns och ändå ska dom snacka skit. Varför gör man så? Jag har ju aldrig gjort dom något så jag förstår inte riktigt. Vad är poängen med det hela? Det är aldrig någon som tycker något bra om någon på internet men irl är man så feg och vågar inte ens säga ett ord till nån.

Nee ska ta en dusch istället för nu känner jag mig riktigt äcklig i hela kroppen...

 














BTW SÅ VILL JAG HA SKORNA!


Kommentarer
Postat av: fanny

håller med.

gryma skor :D

2010-02-01 @ 20:07:11
URL: http://fansy.devote.se
Postat av: Eric

Schiiiieeeet schnygga sk00000r :>

2010-02-01 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0