Prinsessan och grodan


Idag var jag på bio med Eric, Frida och mamma Y
Vi såg på Prinsessan och groda. Jag vet att det är en film för små barn. Det kan man säga att vi la m'rke till när vi skulle sätta oss ner, för det var ingen över 10 som satt i salongen (förutom barnens föräldrarna)... Det kändes lite pinsamt.. Och mitt under filmen börja ungen bakom mig börja sparka till min stol jätte hårt så jag blir så rädd att jag flyger upp i taket. Det hände minst 4 gånger. Hade bara lust att vända mig om ochklappa till hon.
Och när filmen nästan var slut så måste ungen bakom mig fått damp för hon sparka till mig i huve...
Aja filmen var iallafall bra! Riktigt gullig faktist.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FRIDA!!!<3


Kommentarer
Postat av: Friida

Taack lite sent men men <33

2010-02-23 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0