töjning


Idag har det vara en såndär dag när jag känner att jag fått något gjort. På naturkunskapen jobbade jag och Frida riktigt flitigt och hittade allt vi behövde veta för at kunna skriva klar våran inlämningsuppgift.Jag har också simmat. Det gjorde jag igår också (känner att det vart många ocksån nu...). Och efter simmningen gick jag och Frida hem till henne för att göra klart inlämningsuppgift. Vi skulle skriva ner allt vi hade kommit på (vilket tog långtid eftersom att fridas och min hjärna är lika stora som ett ekollon). Det tog alltså ca två timmar. Men aja det skulle ju vara 4 sidor så om man ska tänka på hur klipska frida och jag är så gick det riktigt snabbt!

Aja nu till saken:3

Jag kollade runt på bilddagboken och hittade en medlem som gjorde riktigt snygga ler figurer.
Hans användarnamn var Guldies!
Jag kollade lite mer och upptäkte att han också gjorde töjningar av lerfigurer:D

Jag kollade ännu mer och såg att han hade gjort en töjning som såg ut som en drake (9 jan 2010)!!!!
Jag vart så kär och börja tänka att en sån vill jag ha och då sa han att prislistan fanns på 6 jan 2010 och jag kollade:3

En 6mm kostade bara 25kr! åå jag vill ha.. Nu är frågan hur mycket skulle det kosta om jag vill ha nå liknande som den blå draken? Typ en rosa söt sak med stora runda ögon och hamster mun:3 Skulle bli fett grymt! Måste ha en sån...

Jag skrev ett pm till honom och undrade om priset och så och berömde honom också för alla små figurer han har gjort. Sen kollar jag in på hanns press och upptäcker att han är utomlans och kommer hem vecka 6... Men det är ju inte långt kvar:D

Här kommer bilder på vanliga töjningar han gör + draken!!!!


Vanliga töjningar

Draken

VISST VAR DEN RIKTIGT HÄFTIG!?


Kommentarer
Postat av: Eric

Jag vill också ha en! : > <3

2010-02-04 @ 22:21:38
Postat av: Friida

Haha , men vi har ju en hjärna som är stor som en melon :O

dom är snygga och med en rosa sak som du pratDE om kommer bli as snygg ;) <3

2010-02-05 @ 10:59:32
Postat av: oliver

Liite cool drake då! :D

2010-02-08 @ 00:23:14
URL: http://oliverhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0