bra dag!

Igår var en av de bästa dagarna jag har haft på länge. Fick ny datorn bla och Eric kom och myste när vi simma:3 ÅÅ så glad för datorn den går super snabbt helt enkelt och jag slipper sitta med nalle puh bakom datorn så skärmen håller sig uppe.

Nu vill jag bara hem för Eric skrev ett gulligt sms att jag skulle kolla i mitt ritblock när jag kommer hem:* Undra va det kan vara. Jag blir väldigt nyfiken iallafall.
Nu sitter jag med något jätte tråkit arbete när man ska kolla om man hittar föreingsbidrag på en massa underliga sidor. Inge kul iallafall. Sen blir det naturvetenska i 80 minuter. Det gruvar jag mig för.
Men på gympan blire att åka skridskor! Skit kul men igår fick jag ha nån röd hjälm så och alla andra fick ha svarta. Dom svarta var slut på min storlek när jag skulle hämta..:'c det såg ut som en stor fet finne på mitt huvud.-.-

BRA LÅT!



Kommentarer
Postat av: Ejic

Hihi, I love you :) imorn ska vi mysa å se film :) <3

2010-01-21 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0