Disney

Idag har jag vare sjuk. Sov till klockan 12. Så skönt att slippa kliva upp så tidigt för att gå till skolan när jag ändå inte vill. Känner nästan ångest innan jag somnar för jag vet att när jag vaknar så ska jag strässa på mig smink och gå till skolan. Sen vara någonting jag egentligen inte är för att få folk att vilja vara med mig. Så jobbigt helt enkelt. What to do?

Eric kommer imon. Du får ta och skynda dig hit för jag saknar dig så min älskling! Då drar vi och simmar med mamma:*

Jag har också sutte och kollat på youtube heladagen och hittat disney klipp från bla aladin.
Får inte ni rysningar när ni lyssnar på gammla låtar som man lyssnade på när man var litten?

Å sakna den tiden! När jag alltid var i centrum. Av nån konstig anledning tyckte alla att jag var rolig att vara med.
Det får mig att tänka på en sak!
För ett tag sedan hitta jag och Eric lappar som man skrev i lågstadiet till varandra.
Där står det jätte söta saker från en massa folk. På nästan varje lapp stod det att jag var deras bästa vän.

Föresten så ser ni nog att hedern inte är på rätt platts. Vet nån hur jag fixar det? Tacksam för hjälp!

Kommentarer
Postat av: Friida

Jag får rysningar ja me :)

Men fråga emma hon vet massor med blogg =)

2010-01-12 @ 21:53:38
URL: http://friidanygren.blogg.se/
Postat av: Friida

Jag får rysningar ja me :)

Men fråga emma hon vet massor med blogg =)

2010-01-12 @ 21:54:09
URL: http://friidanygren.blogg.se/
Postat av: eric

Jag saknar dig också <3

2010-01-12 @ 23:00:46
Postat av: Anonym

saknar dig söt<333

2010-01-13 @ 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0