Emo says HI!

Idag har eric och jag bara slappat. Sutte vid tv:en och äte frukost. Eric ska alltid vara så nyttig så han åt gröt och en hårdbrömacka. Och jag tockar mig bara. Sen vart vi less och bestämmde oss för att ta några foton eftersom att jag ändå hade lånat hem en kamera över helgen!
Eric klädde ut sig till ett emo. Så vackert! (bild nedan!)
Sen tog vi en massa bilder på oss båda två



Sen blev jag inte så nöjd med nån av bilderna på han och mig för jag tjockar mig så mycket helatiden. Men hyfsat bra vart den här bilden i alla fall.



Ne nu orkar jag inte skriva nå mer.


Kommentarer
Postat av: fanny

söt bild! :)

2010-01-18 @ 08:51:31
URL: http://fansy.devote.se
Postat av: agnes

tack:3

2010-01-18 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0