Flash

Sitter på flash lektionen med emsy:3
Ganska tråkigt men har i alla fall bra sällskap.
Nästan alla är sjuk i våran klass idag.:c Vart tog alla vägen.
Aja ska inte klaga!

Jag har tänkt på en hel del saker under mina år då jag inte kan komma på varför det blir just så.
Så svara snälla om ni vet svaren

Om superlim nu fäster på allting, varför fastnar det inte på insidan av tuben?
Varför målar kvinnorna sina ögon med öppen mun?
Om en rökare vaknar efter tio år i koma - vill han då ha en cigarett?
Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batteriet håller på att ta slut?


Kommentarer
Postat av: emsy

men sötis, jag har också bra sällskap <3

2010-01-13 @ 12:23:55
Postat av: agnes

hihi tack:D<3

2010-01-14 @ 11:57:43
Postat av: agnes

hihi tack:D<3

2010-01-14 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0