HISS & DISS




HISS PÅ REA
! Tänk dig att du har kollat på en tröja jätte långe men den är för dyr. Och absolut inte värld dom pengarna och man får spara och spara för att få råd för den... OCKÅS KOMMER REAN! Och den kostar bara halva priset. Vilken härlig känsla man får i magen då!

Musik är bland det bästa jag vet! Det är en stor hiss. När man bara får sätta sig ner me de bästa låtarna man har och bara tänka tillbaka till alla härliga minnen. Det är bland det bästa jag vet. Musik<3

Pojkvännen! Den bästa vännen man kan ha och berätta allt för och den ställer alltid upp för en. Och man kan bara sitt en minut helt tyst utan att känna sig tvingad att säga något. Love it!

Dissar människor som BARA köper märkeskläder för att försöka visa folket utåt att dem är rika eller något liknande.. lol säger jag bara.


Dissar tjejer/Killar som verkligen inte kan sminka sig. nää.. Att misshandla smink på de viset, Man tycker nästan lite synd om människorna :( Typ ränder under hakan, utkletad klumpig mascara osv. näe.. det gillar inte Agnes Eriksson.


Sen måste jag härma Helena lite på hennes diss om wannabess (stavning). Det är fett jobbigt när man ser nån försöka se likadan ut som sig själv (eller nån annan) men dom totalt misslyckas. Ne det är bara pinsamt att se dom.

OCH JAG SKA JU BLI EN MUSIK BLOGG! Så jag måste ju också lägga in dagens låt!






Kommentarer
Postat av: Mimmi

musikblogg ftw! c:

2010-01-24 @ 21:18:49
URL: http://mimmu.devote.se
Postat av: Agnes

it´s my life!

2010-01-24 @ 21:25:11
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/
Postat av: Eric

I love you älskling :* <3

2010-01-25 @ 15:04:36
Postat av: Helena

Du får härma mig, det gör faktiskt ingenting :)

2010-01-27 @ 22:43:29
URL: http://helenasundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0