HubBa buBbA

2009, Det har både varit FÖRJÄVLIGT och helt UNDERBART.


Jag har varit kär, och allt annat är kär.
Jag har varit Lycklig, och allt annat än Lycklig.
Jag har haft jäävligt roligt, och allt annat än jäävligt roligt.
Jag har skaffat löshår efter allt längtande
Jag har ändrat klädsmak helt, från helt galna kläder, till softa kläder som jag trivs i.

Jag har kommit närmre mina närmsta.
Insett att man ska vara med dom man vill vara med.
Mitt intresse för Fotografering har ökat stort.
Fått mycket kritik och skit.
Min Mamma är den människan jag ser upp till och respekterar mest i hela världen.
Jag har lärt mig att uttrycket:  "våld löser inget" är riktigt falskt, för våld löser visst.
Tänkt tillbaka, fått minnen tillbaka.
jag har sörjt en hel del. iaf i början av året.
Ett liv är ett liv inget annat.

Kommer få många minnen av 09 !


Jag vet att du kollar kim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0