paul-frank



       Nu är dagen förstörd...

       Har varit frusen heladagen och trött. Är fortfarande det.
       Jag har tjocksockar och ligger täcket men det hjälper inte...:c
       Sen vart inte dagen bättre att jag var tvungen att gå till tandläkaren..
       Dom la på något på tänderna så jag inte fick äta på en timme..
       Och jag var redan skit hungrig när jag kom dit. Så får inte äta för än kl 20 i 6:c
       Sen när jag kom hem kolla jag runt lite på kända bloggar
       och ser på dessies blogg att hon också tänker köpa 
       paul-frank hörlurarna som jag tänkte köpa.. Att svergies största fjortis ska ha likadana hörlurar som
       mig är då inge kul att höra.
       Och jag får inte heller träffa Eric för än imon..
       Dagen vart bara väldigt jobbig...

      Men jag hoppas att Emmy hade en bra födelsedag. Grattis gumman<3



Kommentarer
Postat av: emmy

jag hade en riktigt bra födelsedag gumman, tack <3

2010-01-27 @ 12:09:09
URL: http://christensens.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0