Stay Alive

Sitter och sere på en film som heter Stay Alive. Jag har sett den hundra gånger men tröttnar aldrig på den! Tänkte ta med mig den till skolan imon så kanske mimmi får se den. Jag vet ju att du vill se den. Fanny kanske också vill se? Ni måste ju ändå ta bussen till skolan så ni är framme typ två timmar innan vi börja. Tänkte att vi kunde se den då! Låter väll bra?


Come to me clouds
may you rise as an evil storm
born to rip them open
let the cover of the night bear
witness and destroy thoes
who resist so they shall harm me not
let the blood of many cleanse me
serving beauty eternal
I beg you

 


Kommentarer
Postat av: fanny

ja :D

2010-01-21 @ 18:44:36
URL: http://fansy.devote.se
Postat av: Anonym

adda min msn jue.. [email protected] :D

2010-01-21 @ 18:45:12
Postat av: Anonym

sounds great ju :D men de är bara de att jag inte är säker på att jag kommer imorgon. Mår inge vidare :/ Men kanske jag skulle kunna få låna den också får du tillbaka den på måndag? :) isf kan fanny kanske ta med den hem.

2010-01-21 @ 20:56:46
Postat av: Emma

svar; då är vi två!:p

2010-01-23 @ 09:34:16
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0