ledig

Förlåt för dålig uppdatering. Jag ska bättra mig. Eller ne det skulle jag inte tro...
Det är min blogg så ja skriver när jag vill
Iallafall så var jag och Eric på paradisbadet igår:D Det var jätte kul och det var inte så mycket folk där. Så skönt att inte behöva stå i kö överhuvutaget. Men det var ovanligt kallt där?
Det var riktigt kul iallafall.
Sen på torsdag drar jag och Erics familj till Vemdalen! Det kommer bli så kul jag längtas så mycket!
Hoppas det är lika fint väder då som det är här nu:3
Sol och värme så jag får en sån där äckel rand efter glasögonen<3

I lördas var jag på vinterfesten och tog några foton för en tävlling jag är med i.
Det är sju st med och två av dom vinner biljetter till statsfesten.
Håll tummarna för att jag är en av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0