coming soon

Jag stannade hemma idag från skolan eftersom att jag visste att alla lektioner vi skulle ha idag var jag redan klar med allt på. Plus att gympan också var inställd. Så jag såg inte nån stor mening med att gå på skolan. Och det skulle också vara skönt att bara vara hemma och börja helgen tidigt, eftersom att imorgon är min klass ledig för att matten är inställd och jag frågade vår engelska lärare om vi kunde få inställt då(Y)
Vi har nämligen bara engelska och matte på fredagar

Så jag har sovit till kl 12 och sen så jag en jätte äcklig film...
Jag tycker inte om att se skräckfilm själv... Även fast jag är ganska orädd när det kommer till skräckfilmer
Coming Soon heter den

Trailer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0