design

Hej!
Jag har suttit och pillat nu med designen jätte länge! är ganska nöjd men vet inte om jag gillar den mer än den förra:) Vi får vänta och se hur jag känner annars byter jag tillbaka. Vad tycks?

Iaf ska jag äta frukost nu och bara slappa ett tag för att sedan gå till frida!
Hon duschar den lortfian! Uscha uscha....
Sedan vet jag inte vad vi kommer hitta på för än ikväll då vi ska klä ut oss och dra till Linnsan!
Kommer bli jättekul. Hoppas jag!:D
En annan femma är ett batteriet på min mobil har vare jätte underligt den senaste veckan/veckorna. Tror jag har laddat det för mycket så jag beställde ett nytt i förrgår. Hoppas jag får det snart för nu får jag dras med en gamm mobil.. Och bara så ni vet så har jag bara ca 5nummer så tro inte att jag har tagit bort er eller något om jag inte skulle veta vem det är!

Har inte så mycket mer att säga! Hejdå:3

mobilen jag dras med

Kommentarer
Postat av: Friida

Jag inte smuttsi:O du är det<3

2010-11-06 @ 13:26:28
URL: http://friidanygren.blogg.se/
Postat av: agnes

höhö i know;)

2010-11-06 @ 13:28:57
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/
Postat av: Tobbe

bra skrivet... toppen

2010-11-08 @ 20:43:08
Postat av: karro :)

det här blev ju fint :)

2010-11-10 @ 08:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0