Nala

Hej bloggen!
ligger här i Erics säng och tänkte just ta och se en film. Men då ska såklart Nala (Erics hund) känna sig ensam och strosa runt med sina långa klor på Erics golv så jag omöjligt kan se en film. Men bra söt är hon iaf och nu har hon hoppat upp i Erics säng för att gosa med mig (även fast hon inte får vara i Erics rum över huvud taget) ! :D
Åhh längtas till Eric kommer hem!
han är nämligen på jobbet.. Väldigt tråkigt att vakna utan honom och sedan sitta ensam i hans hus hela dagen.
Men det funkar det också!
Btw var Eric jag och Fanny i Sundsvall igår!
Jag köpte en BH, strumpbyxor, halloween kläder, present till Bea, en smink väska och diamanter att klistra på mobilen!
Aja nu ska jag se den förbaskade filmen med Nala liggande bredvid mig och sedan ta en lång härlig dusch.

BTW GRATTIS PÅ 18årS DAGEN BEA!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack gumman:D<3<3<3

2010-11-03 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0