världarnas krig

Nu måste jag berätta en konstig dröm jag just hade (somna efter skolan och vakna nu)
Jag drömde att jag var en man i 40års åldern, kort mörkt hår ganska smal med en lång brun rock . Såg typ ut som en agent eller något... Lite mystisk kille alltså.
Jorden har blivit invaderad av robotar. Ser ungefär ut som dom på världarnas krig, filmen alltså.
Dom är inte på jorden för att förstöra något utan dom är på jorden för att utforska hur människan fungerar.
Liksom om vi har sladdar och skit i oss som dom robotarna har.
Men icke sa nicke det vet ju alla människor att vi inte har.
Men iaf så är jag ute på stan där allt de där robotarna är och jag ser en kille bli upplyft så att man bara ser ryggen på han. Roboten sträcker fram en tentakel för att slita sönder tröjan ser det iaf ut som men han drar också bort skinnet så det droppar blod i mitt ansikte. Sen börjar han dra ut alla organ så att inälvorna faller ner på marken framför mig..Usch det är äcklig! Och det rinner bara en massa blod på gatorna..
Och sen får jag kontakt med dom på något underlig sett och jag försöker lösa allt men dom blir bara irriterade och säger att de måste fortsätta deras undersökning, dessutom kan jag deras språk...:S

Jag har sjuka drömmar ibland....


Kommentarer
Postat av: Simon

O.O

2010-11-09 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0