...

Den senaste veckan har jag känt mig så nere och ensam. Jag har inte haft ork att vara så social som jag brukar.
Jag är jävligt bra på att vara social och trevlig. Folk som ser mig tycker alltid jag är en så trevlig och alert person, men jag hatar det sociala spelet mer en allt annat, trots att jag är så bra på det. Jag genomskådar hela mönstret direkt känns det som, så jag får fejka alla mina känslor, skratta, le, vara trevlig. Men jag hatar det, vill bara kräkas.
Samtidigt vill jag bara känna mig accepterad så det är bara att härda ut för att få vara "en i gänget". Men varje dag känns det bara mer och mer förjävligt. jag vill bara gå hem och lägga mig i sängen så jag kan glömma bort allting. Fattar inte vad det är för fel på mig, har ingen ork eller lust för något längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0